Chatbots maken servicewerk makkelijker. Ze zijn schaalbaar en efficiënt. Je medewerkers houden meer tijd over om oprechte aandacht aan de klant te schenken. Waar nodig schakelt de chatbot over naar de juiste medewerker.
Heb jij klanten die geen voorkeurskanaal kunnen kiezen? Mensen die de ene keer via WhatsApp en de andere keer via Twitter met je praten? Kies dan voor omnichannel klantenservice en vang groeiende volumes af, zónder dat je je team hoeft uit te breiden. Ook als vragen via nieuwe kanalen binnenkomen kun je gewoon antwoord blijven geven.
Chatbots zijn een verlengstuk van uw customerservice-organisatie. Ze vervullen de behoeften van uw klanten en zorgen ervoor dat klanten zich gewaardeerd voelen.
Een omnichannel-bot stelt uw gebruikers in staat om tussen kanalen te schakelen zonder de context van hun gesprek te verliezen (zoals e-mail, WhatsApp, Teams en meer).
Met behulp van Artificial Intelligence (AI) kunnen chatbots dynamische interacties voeren met klanten en in diverse contexten succesvol automatisch opereren.