Chatbots

Voordelen chatbot

Chatbot

Chatbots maken servicewerk makkelijker. Ze zijn schaalbaar en efficiënt. Je medewerkers houden meer tijd over om oprechte aandacht aan de klant te schenken. Waar nodig schakelt de chatbot over naar de juiste medewerker.

Omnichannel

Heb jij klanten die geen voorkeurskanaal kunnen kiezen? Mensen die de ene keer via WhatsApp en de andere keer via Twitter met je praten? Kies dan voor omnichannel klantenservice en vang groeiende volumes af, zónder dat je je team hoeft uit te breiden. Ook als vragen via nieuwe kanalen binnenkomen kun je gewoon antwoord blijven geven.

Wat kan dev-UP voor uw organisatie betekenen?

chatbot

Klantenservice chatbot

Chatbots zijn een verlengstuk van uw customerservice-organisatie. Ze vervullen de behoeften van uw klanten en zorgen ervoor dat klanten zich gewaardeerd voelen.

Omnichannel chatbot

Een omnichannel-bot stelt uw gebruikers in staat om tussen kanalen te schakelen zonder de context van hun gesprek te verliezen (zoals e-mail, WhatsApp, Teams en meer).

AI-gedreven chatbot

Met behulp van Artificial Intelligence (AI) kunnen chatbots dynamische interacties voeren met klanten en in diverse contexten succesvol automatisch opereren.

Onze cases

Salesforce

Salesforce SharePoint connector

Salesforce SharePoint connector

Voor een van onze klanten hebben wij een koppeling geschreven tussen SharePoint en Salesforce. Onze klant bespaart hierdoor duizenden euro’s per maand aan licentie kosten.
meer lezen

Esomar

ESOMAR Mobile App

ESOMAR Mobile App

Voor ESOMAR zijn we bezig met het bouwen van een mobiele app. De app is gekoppeld aan de backend van ESOMAR. De app draait volledig op Azure services.
meer lezen

Meer informatie of vragen?

Onze clienten

Wij werken o.a voor

We streven ernaar om onze klanten gelukkig te maken

Dus laten we samen gelukkig zijn